Вход
Pierre Cardin Gifts

Замяна и връщане

Право на отказ

Можете да върнете продукт в рамките на 14 дни, считано от момента на получаване на поръчката.  

За да упражни правото си на отказ, потребителят следва да уведоми pierrecardingifts.bg за имената си, георграфския си адрес, телефонния си номер, имейла си и за решението си за отказ от стоката. 

Потребителят може да използва приложения стандартен формуляр за отказ.  Според закона за защита на потребителите и правилата за търговия, потребителят има право на рекламация при:   • констатирани липси  • дефекти по стоките • неокомплектовани правилно стоки • несъответствие със снимката и реално пристигналия продукт    

Рекламацията се предявява до седем работни дни след получаване на стоката. При предявяване на рекламация потребителят може да претендира за:   

• възстановяване на заплатената сума  

• замяна на стоката с нова В срок от 14 дни след получаване на стоката, клиентът има право да я върне или замени, като са спазени следните условия: 

• Запазен добър търговски вид (стоката не е използвана, надраскана, повредена или захабена) 

• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба 

• Запазена оригинална опаковка, консумативи и аксесоари, в случай, че е имало включени такива

• Транспортните разходи за връщане на стока са за сметка на клиента Всички обявени цени са с включен ДДС.

Как можете да върнете продукти?

1. Попълнете формуляра за връщане, който може да изтеглите от тук:

Изтегли формуляр тук!

2. Опаковайте добре продуктите за връщане и сложете вътре попълнения формуляр за връщане. Не забравяйте, че върнатите продукти трябва да са в оригиналните им опаковки и с приложените към тях етикети и аксесоари.  

Те не бива да са употребявани или да са с нарушен търговски вид. 

Моля, върнете продуктите с куриерска фирма “Спиди” като се свържете с тях и си направите заявка за куриер на посочен от Вас адрес или изпратите продуктите директно от който и да е техен офис. 

Връщането към pierrecardingifts.bg е за Ваша сметка, освен ако не предявявате рекламация към нас (виж по-горе).   

Адресът, до който се изпращат всички наши пратки е следният:   

ПОЛУЧАТЕЛ: Димс 92 ЕООД 

До адрес: град София, улица Самоковско шосе 107 

Телефон: +359 888779233 

В случай че връщате няколко продукта от една поръчка, можете да ги изпратите в обща. 

Kакво се случва, след като изпратите пратката?

1. Продуктите се проверяват в отдела ни за върнати пратки. 

2.  Възстановяване на сума - получавате сумата, която сте заплатили за артикулите (без транспортните разходи, ако има начислени такива) в рамките на 14 дни от датата на изпращане на върнатата пратка към нас. В извънредни случаи този срок може да бъде удължен, при възникване на проблем с банковите данни. 

Сумата се възстановява по следните начини: 

За поръчки, заплатени онлайн 

- автоматично по картата, от която е направено плащането;

За поръчки, заплатени с наложен платеж  

- по посочената във формуляра за връщане банкова сметка.